Gondolatok egészséges életről, ételekről, örömökről.

Immunrendszer és vérképzés

Mit tegyünk, hogyan építsük fel az életünket ilyen probléma esetén.

Gondolkozzunk komplexen.

  1. A vastagbél mikroflóra rendbetétele, a jó bacilusok elszaporítása alapvető fontosságú, az immunrendszer 80%-a a bél mellett van. A jó bacilusok tréningezik az immunrendszert. Módszer: Sok prebiotikum, mint pl. a csicsóka fogyasztása, napi 1deka, 3-4 hónapig. Lehet sütve, főve, nyersen, a benne lévő inulin hőálló. Ugyanolyan jók a gyógyszertári kapszulás termékek, kényelmesebbek, de drágábbak. A rostfogyasztás növelése, pl. málna evés.
    Sok erjesztett ételt enni, mint savanyú káposzta, kovászos uborka
  1. Ennivalók: hetente min. egyszer májat enni, céklát minél többször a vas miatt. Álgabonákat fogyasztani, mint a chia és az amarant. Heti egyszer kesudiót enni a szelén tartalom miatt. Omega 3 zsírsavakat fogyasztani, édesvizi halak, tengeri halak, legeltetett állat húsa formájában.(lazac kedvelők előnyben)
  1. Gyógygomba: siitake, szárított gombaporból teaként, kúraszerűen(egy hétig inni, utána 2-3hét szünet.) Júdásfüle gomba, lehet nyersen, szárítva is, jó levesben vagy teaként.(porcosan rocogós az állaga, ilyennek kell lennie)
  1. Gyógynövény teákat fogyasztani, ajánlott növények: cickafark, goji levél, macskakarom(ezt csak kúraszerűen, fogamzásgátló mellékhatású) Bíbor kasvirág(echinacae) gyökér cseppeket szedni.
  1. Vitaminok: Fólsav. C-vitamin, napi 1gramm nyugodtan. Szellemi vagy képernyős megerőltetésnél A és B1 vitamin.
  2. Ásványi sók: Cink, szelén, vas.
  3. Akupresszúra: A test mindkét oldalán
  • Szívburok 6-os pont, a csuklóredőtől felfelé 3 ujjnyira a 2 ín között.
  • Gyomor 36-os, ráfogunk kézzel a térdkalácsra, ahol a kisujjunk hegye van a sípcsont mögött, ott a pont.
  • Vastagbél 11-es pont, a derékszögben hajlított kézen a külső könyökredő végénél.

            Háromszor egymásután erősen nyomni befelé 8-10 másodpercig, a test mindkét oldalán.

Hozzászólások